h1

Nostalgi

mars 4, 2008 @ 22:09

Idag har jag kollat igenom alla gamla kort jag har i skokartonger och skrivit på baksidan.
Imorgon blir det att gå ner till farmor och
fixa iordning hennes, älskar gamla svartvita foton.
Iallafall som vanligt när man ser gamla kort av mig slås jag av vikten.
Jag kunde äta hur mycket av vad som helst utan att det hände något.
Nu går jag 19 km i veckan och tränar aerobics och simning ändå händer inget.
Det suger. Det enda som förbättrats sen den tiden är mina ögonbryn.
Alltid nåt haha.
Här är iallafall några bilder (scannern är kaputt så jag fotade)
först min vanliga pose 2003 och jag och Hawar löjlar oss som vanligt.
Haha habibti jag älskar oss!



Kommentera

