h1

Drömmar

december 28, 2007 @ 11:28

Inatt drömde jag om att jag var nere i Spanien igen.
Jag trivdes helt sjukt bra.
Helt plötsligt kom Andrei ner och sen var det en gammal klasskamrat där också.
Och nu känns det som om jag måste åka ner dit.
Jag saknar hundarna, speciellt Wilf.
Gah! Jag blir galen.

Nu ser jag på Montel Williams show.
Det brukar suga fast idag är Sylvia Browne, ett medium, där.
Det är så intressant att se hur hon vet saker om människor och olyckor.
Jag vill också veta vad min skyddsängel heter.
Den måste vara jävligt bra eftersom
jag är olycksfågel nr. 1 och aldrig behövt åka till sjukhuset.

Kommentera

