h1

Tjejsnack v.51

december 18, 2007 @ 17:59

Julen:

Var och med vilka ska du fira jul?
– Hos farmor med familjen.

Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar?
– Ja det blir väl upp till tio personer, andrei har bara tre, det är orättvist 😛 Men jag är klar.

Vad önskar du dig i julklapp?
– Jag önskar mig inget speciellt får aldrig det jag verkligen önskar mig ändå. Haha.

Vad betyder julen för dig?
– Mat, tv, godis och umgänge.

Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär den?
– Jag har en sån där liten plutt, brukar ta fram den första advent men i år väntade jag faktiskt tills igår.

Kommentera

