h1

Lars Winnerbäck & spådom

november 9, 2007 @ 23:54

Abalone Dots var förband, riktigt skönt sound som påminde om Dixie Chicks.
Sen kom Lasse. Underbart.
Hade varit bättre om vi hade fått stå och inte sitta bland en massa stiffa typer.
Lasse, älskade, älskade du, du ger mig gåshud.
Tack för ikväll ❤

Andrei blev spådd idag.
Det roliga är att han inte tror på sånt och blev helt stum efter det var klart.
Ovanligt för honom haha, jag säger att han kan inte neka att hon visste allt om honom.
Hon visste att han hade blivit adopterad när han var åtta år.
Att han hade en flickvän som var konstnärligt lagd. Att hon fotade.
Att om ett och ett halvt år ska han flytta till en storstad men jag ska inte följa med.
Men att vi fortfarande skulle vara tillsammans.
Och att när Andrei är 27 (och då är jag 24) kommer det komma in en ny själ i hans liv.
Och jag bara skrek ut, en bebis!
Hahahahhaha hon sa att det skulle bli en bebis. Hihi bara 4 år kvar, oh my, hahaha.

Kommentera

