h1

Tjejsnack v.39

september 30, 2007 @ 16:33

Sommaren 2007:

Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?
– Allt jobb.

Har du haft en skön sommar?
– Eftersom jag knappt varit ledig och det har varit dåligt väder så kan jag säga att jag inte haft det.

Har du rest något, var? eller stannat på hemmaplan?
– Jobbat som sagt.

Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
– Jag hatar att sola, det är så tråkigt! Men jag vill väldigt gärna bli brun.

Vad är din favoritsyssla på sommaren?
– Att bada.

Kommentera

