h1

Tjejsnack v.38

september 24, 2007 @ 13:30

Yrken/karriär:

Vilket yrke har du/studerar du till och varför valde du just det? Om du inte, vilket skulle du välja?
– Jag vill studera till djursjukvårdare, annars till översättare.

Trivs du med ditt yrkesval/att du inte valde alls? Varför/varför inte?
– Ja just nu har jag ju inte valt något så.

Trivs du på din nuvarande arbetsplats/med dina nuvarande arbetsuppgifter, eller vad du än gör
– Jag slutade mitt jobb 4 dagar innan jag skulle iväg på volontärresan så just nu är jag arbetslös.

Vilket yrke drömde du om att ha när du var liten? Varför just det?
– Veterinär & Dansare. Älskar djur och dans.

Har du möjlighet att göra karriär/vidareutbilda dig inom ditt yrke, och är det viktig för dig att kunna göra det? Varför/varför inte? Är du utan yrke osv, skulle du kunna tänka dig att klättra på karriärstegen?
– Såklart man vill bli bättre på det man gör, men jag har ju inget att relatera till just nu.

Kommentera

