h1

Hawariiii

september 5, 2007 @ 19:01

Hawar är den bästa vän jag någonsin haft och förmodligen kommer att ha.
Det skulle kunna gå år utan att vi pratar men ändå älskar jag henne av hela mitt hjärta och det går inte en dag utan att jag tänker på henne.
Som tur är går det aldrig ett år.
Men nu hade det gått en månad.
Idag är hennes födelsedag så grattis habibti!
Men det finns en till anledning att säga grattis.
Grattis till förlovningen och sambolivet baby!
Du är som min syster och jag hoppas du alltid kommer vara lycklig.

Kommentera

