h1

Tjejsnack v.34

augusti 22, 2007 @ 10:02

Kärlek:

Spelar åldern någon roll? När, varför?
– Egentligen inte men jag tycker det är konstigt att 40-åringar är tillsammans med 15-åringar.

Har du önskat att du var yngre/äldre än du är någon gång? När, varför?
– När jag inte fick leka med min bror och granne för jag var tjej(!) och för liten, men jag hängde ändå på :P.

Har du ljugit om din ålder någon gång, varför, i vilket sammanhang?
– Ja, när jag och P skulle gå på Jurassic park 3, jag var pissnervös för att vi skulle bli upptäckta så jag kommer fortfarande inte ihåg vad som hände i filmen.

Hur gammal vill du bli om du fick leva ett friskt liv? Motivera!
– Om man är frisk behöver man väl inte dö på ett bra tag. 101 år då.

Vilken ålder i ditt liv så här långt, har varit den bästa? Motivera!
– 15. Alla vänner, hur roligt vi hade. Ah minnen för livet med grabbarna.

Kommentera

