h1

Får jag bo under din säng?

juli 9, 2007 @ 18:38

Imorgon är min första lediga dag på 7 dagar. Glassigt.

Igår blev det tajfs hemma innan jobbet.
Jag var tvungen att komma bort, jag ville inte vara hemma och inte hos Andrei.
Så jag började köra bilen och kom då på att jag har ingen att åka till.
Det kom verkligen som en chock.
Visst jag kan åka till Hawar men att köra ändå till Borås var inte aktuellt.
Alla har väl haft någon man bara kan åka till utan att ringa i förväg när man bara vill komma bort och glömma allt annat.
Någon som man kan dela skratt och gråt med.
Jag måste seriöst skaffa nya vänner.

free music
Kommentera

