h1

Tjejsnack v.25

juni 18, 2007 @ 11:30

Ditt boende:

Hur bor du?
– I hus på landet med min pappa och bror.

Hur många ggr i ditt liv har du flyttat? Av vilken anledning?
– Jag har flyttat tre ggr. Första var när mamma och jag flyttade från pappa när jag var 3. Andra var när mamma ville byta lägenhet då var jag 16 och tredje var när jag fyllde 18 och jag flyttade hem till pappa.

När tror du att du kommer att flytta hemifrån?
– I höst eller nästa år.

Var du än bor, har du någon kontakt med grannarna?
– Ja vi firar varandras födelsedagar, julaftonsmorgon och grejer 😛 och så vaktar jag ju Sumo <3.

Vad har du av följande: [Badkar/dusch], [balkong/altan/uteplats/trädgård], [kök/kokvrå/annat], [antal toaletter?]
– Dusch, altan, trädgård, kök, en toalett.

Kommentera

