h1

Tjejsnack v.24

juni 12, 2007 @ 11:58

Hemligheter:

Har du någon vanlig kamera?
– My love Nikon D50 och så har jag en vanlig systemkamera Canon EOS 3000v

Har du/vill du ha en mobilkamera och vid vilka tillfällen använder/skulle du använt den?
– Har ingen men skulle väl ta kort för att fånga minnen.

Gillar du att fotografera? Vad?
– Älskar det, när jag var liten fotade jag allt, sen i gymnasiet fotade jag natur och nu tycker jag det är roligt att fota människor och djur. Ni kan kolla på min fotosida eller min bilddagbok.

Gillar du att stå framför kameran? Varför/Varför inte?
– Beror på hur man tycker man ser ut den dagen 😛 men jag står hellre bakom.

Vad fotograferade du senast?
– Linnea på hennes student.

Kommentera

