h1

Utmaning

maj 29, 2007 @ 18:45

Jag har blivit utmanad av Cathie.

Tre saker jag inte förstår:
Hur människor kan vara så falska
Hur fan ungdomar ska bo själva när det finns så lite jobb.
Varför djurplågeri existerar.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
Min D50 ❤
Linsvätska.
Vindruvor.

Tre saker jag gör just nu:
Sjunger.
Tuggar tuggummi.
Dansar lite smått på stolen.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Resa!
Simma med delfiner.
Skaffa hund.

Tre saker jag kan göra:
Dansa när som helst.
Fota.
Kunna texten till en låt efter att hört den en gång.

Tre saker jag inte kan:
Ta en chokladbit 😛
Typ se utan linser. Haha.
Sluta älta saker.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Dixie Chicks.
Lars Winnerbäck.
Och den här.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Spela piano eller gitarr. Fiol vore coolt, med lite fart.
Professionell dans.
Häxkonster.

Tre favoriträtter:
Tacos.
Fiskpinnar och gurksås.
Kinamat 😛

Jag utmanar Maggi, Therese och Catya

Kommentera

