h1

Tjejsnack v.13

mars 26, 2007 @ 10:27

Din handväska:

Anser du att du behöver använda handväska?
– Beror på vad jag ska göra. Plånboken, nyklar och mobilen kan jag ha i jackfickan på vintern.

Vad har du i din handväska just nu?
– Haha, om jag skulle skriva upp allt skulle det ta evigheter.

Vad har du alltid i den utöver plånbok/mobil?
– Kalender, tuggummi, pennor, mp3-spelare, försvarets hudsalva, parfym m.m.

Vad har du i handväskan som du egentligen skulle klara dej utan?
– Mycket.

Finns det någonstans du inte tar med dej handväska?
– Ja, när jag känner att jag inte behöver den.

Kommentera

