h1

Utmanad

mars 5, 2007 @ 21:39

Blev utmanad av Linnéa.

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir “tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit “tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Om jag sitter och kollar på tv och det kommer ett speciellt ord stavar jag det med fingret, antingen med pekfingret på tummen eller med pekfingret på benet. T.ex. så kan ”That” komma. Då måste jag skriva ”That” (med stora och små bokstäver) och så måste jag förstås skriva ord som liknar det uttalade ordet.Då skriver jag This, sen Them. Och listan bara fortsätter. Hej tvångstanke.

2. Jag måste alltid kolla/veta vad klockan är när jag blundar och ska sova.

3. Jag har sjukt dålig blodcirkulation i händer och fötter.

4. Har sagt det förut men säger det igen. Jag är en olycksfågel.

5. Klappar händerna väldigt snabbt om det har varit nåt bra på tv och det blir reklam eller är slut. Andrei och pappa härmar mig jämt 😛

6. Jag har en riktig skomakartumme och väldigt små öron. (som jag ofta blir påmind om)

Jag utmanar Vicky, Therese, Kakan, Raur, Catya & Fröken Sverige

Kommentera

