h1

Tjejsnack v.10

mars 5, 2007 @ 11:23

Vanor & Ovanor:

Nämn en vana du har, något du gör varje dag?
– Äter, sover?

Vad har du för ovanor?
– Svär, sitter för mycket vid datorn. Och om tvångstankar räknas till ovanor så har jag en konstigt sak jag gör 😛

Nämn en vana du skulle vilja att du hade?
– Plugga när jag måste plugga, gå fram till folk jag inte känner och säga att de ser snälla ut 😛 Haha.

Vad för ovanor stör du dig på hos andra?
– Folk som säger förlåt till allt de gör. Alltså människor som är rädda för att de sagt nåt dumt så de säger förlåt hela tiden.

Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag?
– Min vana som jag hade för några år sen var att jag aldrig sov utan Hawar. Men det ler jag åt idag för hon är min habibti.

Kommentera

