h1

Dream

februari 6, 2007 @ 7:48

Drömde en sjuk dröm inatt. Jag tappade bort Arvid på Ikea och fick springa runt och leta, sen när det kändes helt hopplöst såg jag en gammal vän som hade hand om honom tills jag skulle komma.
Han har gjort så i en annan dröm också.
Är det jag som vill att han ska ställa upp
eller drömmer jag om att han alltid ställt upp för mig?
Nån drömtydare här i gänget?

(Therese fattar inte så jag får förtydliga att det är den gamla vännen som tog hand om Arvid jag pratar om.)

Jag har känt honom sen jag var 10 och det känns så
konstigt att inte träffa och prata med honom. Gah.
Jag hatar det!

Haha men det roliga i drömmen var att helt plötsligt var Sumo där och gick runt och kissade på allt i butiken. Hahaha.
Jag har fått men för livet 😛

Kommentera

