h1

Handen på höften som i alla tider och som alltid vill jag ha dej.

februari 2, 2007 @ 18:16

Wiho jag har fått 17 timmars vikariat på Konsum 😀
Ska ta över efter Å som ska vara mamma ledig.
Det börjar i April.
Så då får jag skippa att åka på volontärresa som det var tänkt och hoppas på att jag kan åka i höst istället.
Det som är en nackdel är att jag får jobba mest helger.

Andrei är sööt, jag fick en present av honom.
Igår när vi skulle sova kom ”Ulf Lundell – Jag vill ha dig” på radion och vi bestämde att Andrei skulle sjunga den på vårat framtida bröllop på festen för när vi hade varit tillsammans några veckor och var på mediafesten sjöng han den för mig.
Haha vilka planer vi har. (eller jag kanske :P)

Kommentera

