h1

Alla drömmar som jag drömmer alla saker som jag ser

januari 27, 2007 @ 16:25

Imorse ringde klockan 6:35 och jag trodde jag skulle dö.
Jag ville bara krypa ner under täcket igen.
Alltid när jag vet att jag ska upp när klockan ringer
drömmar jag så förbannat konstiga drömmar.
Det är inte som de jag brukar drömma när jag vaknar av att jag skriker eller gråter.
De är bara allmänt konstiga.

På måndag jobbar jag 10-19.
Den tiden blir jobbig för då får man se folk gå hem tre ggr. Blää.

Och jag känner verkligen igen mig i Pink’s nya låt:

Vad gör ni ikväll sötnosar?

Kommentera

