h1

Tjejsnack v.2

januari 8, 2007 @ 12:37

Kroppen:

Vad tycker du om din kropp?
– Jag tyckte bättre om den för några år sen.

Om du skulle förändra en sak på din kropp, vad skulle det vara och hur skulle du förändra det?
– Jag skulle aldrig lägga mig under kniven om man säger så.

Vad är du mest nöjd med på din kropp?
– Mina kurvor, haha. Nej jag vet inte. Har alltid tyckt om min rumpa förut.

Vad är du mest missnöjd med på din kropp?
– Min mage.

Vems kropp i kändisvärlden skulle du vilja ha för en dag, och varför?
– Varför vilja ha någonannans kropp för en dag?

Kommentera

