h1

Tjejsnack v.51

december 18, 2006 @ 11:59

Jul:

Vem firar du jul med?
– Närmaste familjen. Mamma, pappa, farmor, min farbror och min bror.

Vad önskar du dig i julklapp?
– Har önskat mig en mixer, sen finns det ju saker man vill önska sig men som man aldrig skulle få. Som en hund eller en nikon D50 :P.

Tror du på tomten?
– Skulle vara mysigt att tro på honom fortfarande, men nej.

Hur ser din julafton ut hemma hos dig/i din familj?
– Mamma kommer ut hit och vi går in till våra grannar sen vid halv ett går vi ner till min farmor och äter, sen kalle anka, sen fika, sen julklappar.

Brukar du julbaka? Om ja, vad?
– Brukar baka pepparkakor med min farmor, men i år är det första året jag har gjort julgodis.

Kommentera

