h1

Julens (och dina) hemligheter

december 8, 2006 @ 16:44

Jag har blivit utmanad av sköna Vicky

Har du köpt en chokladkalender?
– No I don’t like the chocolate.

Har du hunnit med att köpa julklappar?
– Hälften ungefär.

Till vem är det svårast att köpa till?
– Det är svårt att köpa till Andrei men i år har jag redan klurat ut något.

Dricker du alkoholfri glögg?
– Jag är inte så över förtjust i glögg överhuvudtaget. Man jag kan väl dricka alkoholfri.

Har det hänt att du aldrig stressat inför julen?
– När man var liten.

Hur många stjärnor ger du till årets julkalender?
– Såg mindre än en minut av det imorse, så jag kan inte ge något.

Säg en person som du velat säga ”God Jul” till men aldrig vågat/orkat eller kanske glömt?
– Haha jag vet inte, har inte sagt God Jul än i år iallafall.

Vem är det som julpyntar hemma hos er?
– Ja nu när jag bor hos pappa är det pappa.

Älskar du att få julklappar eller att ge bort?
– Ge bort är väldigt trevligt (:

Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige?
– Hemma såklart, det är ju svensk jul som ska firas (:

Känner du någon julstämning nu?
– Det är ingen snö, och jag har nog inte förstått att det är så kort tid kvar. Jag hade julstämning i början av december.

Jag utmanar alla som känner sig manade.

Kommentera

