h1

Utmaning

november 29, 2006 @ 22:03

Vicky har utmanat mig. (:

Ålder: 19.
Längd: 171 cm.
Vikt: 70 kg.
Favoritkändis: Oj, jag vet inte.
Skostorlek: 38-39.
Hårfärg: Brunt.

Ögonfärg:
Blåa.
Favoritfilm: Stand By Me, Stekta gröna tomater eller Dirty Dancing.
Favoritskor: Bekväma sneakers.
Drömjobb: Veterinär.
Favoritbutik/Sverige: H&M
Favoritbutik/utomlands: Har aldrig varit utanför Sveriges gränser förutom Danmark.
Favoritkaffe: Dricker inte kaffe.
Ebba eller Sofi: Ingen men Ebba är väl snäppet bättre.
Favoritstövlar: Mina sköna fodrade vinterskor.
Hur mycket lägger du i månaden på kläder: Beror på som mest kanske 600.
Hur många skor har du: Det har ökat det här året, 10 st.
Louis Vuitton eller Gucci: Det är dyrt. Men Louis Vuitton.
Kilklack eller stilett: Stilett.
Favoritdesigner: Bryr mig inte så mycket om sånt, sålänge kläderna är snygga och bekväma.
TV-program: The OC, Gilmore Girls, McLeods Döttrar, Veronica Mars, American Dreams, Ghost Whisperer
Drömutseende: Skulle vilja ha naturligt vackert utseende.
Fulaste plagget i din garderob: Nån av mina gamla, slitna myströjor kanske.
Klänning eller kjol: Klänning.
Favorittidning: Cosmopolitan
Länder du varit i: Sverige & Danmark. I have seen the world! 😛
Favoritplats i hela världen: Vid vattnet.
Favorithändelse i ditt liv: När jag blev tillsammans med min baby. 11/11-03 ❤
Husdjur: Är hundvakt. Men skulle mer än gärna ha en hund.
Drömbil: En röd Porsche 911. Har fått mitt porscheberoende av pappa.

Jag utmanar alla som vill göra det (:

Kommentera

