h1

Tjejsnack v.47

november 20, 2006 @ 11:19

Barndom:

Hur såg du ut när du var liten?
– This is me back in the days.

Vad var din favorit lek/leksak?
– Oj, att springa efter min bror & krille kanske.
Jag kommer ihåg min elektriska bil som jag körde, den var grym 😛
Fast jag tror min farbor knyckte batteriet för han störde sig på ljudet.

Vem var din/dina bästa kompis/kompisar?
– Beror vilka år vi pratar om, hm, Ermanda, Petra, Isabell, Jon & Johan.

Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten!
– Jag var en riktig olycksfågel, har ramlat och slått i ögat ca. 4 ggr. Har ärr efter alla.
Ramlat i duschen på badhuset och sytt bakhuvudet. Cyklat in i en sugga (cementklump) och flög iväg och landade med huvudet så min cykelhjälm delade sig. Blivit påkörd av en bil. Och listan bara fortsätter. Men kul hade jag 😛

Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes?
– 3920g och 53cm.

Kommentera

