h1

Snark

november 7, 2006 @ 15:11

Igår var jag & Therese och tränade boxning och
efter det följde hon med mig hem för en filmkväll.
Jag bakade kladdkaka för första gången och det blev riktigt god (om du frågar mig)
Vi hann kolla på Ice Age och halva I hennes skor, innan vi blev trötta och gick och la oss.
Jag tror Therese har en väldigt sövande effekt på mig för varje gång jag sover med henne sover jag som en stock. haha.

Kollat på första avsnittet av Ugly Betty nu eftersom jag missar det ikväll när jag jobbar. Måste säga att det var riktigt bra (: Jag kommer att följa den.

Kommentera

