h1

Tjejsnack v.41

oktober 9, 2006 @ 11:12

Fotografering:

Hur mycket fotograferar du?
– När jag gick på media så fotade jag varje dag (då hade man ju en bra kamera att låna också). Nu blir det någongång i veckan eller när folk ber mig fota

Vad för sorts motiv fotograferar du helst?
– Oj, allt från människor och djur till natur.

Vad har du för kamera?
– Har en väldigt dålig digitalkamera som jag har fått när personen i fråga köpt en ny. Och så har jag min älskade systemkamera Canon EOS 3000V

Brukar du framkalla dina digitalbilder?
– Ja på Crimson.

Hur ser den bästa bilden du någonsin tagit ut?
– Hm, en av mina favoriter är den här.

Kommentera

