h1

Brevvän

juli 28, 2006 @ 11:12

Det var jätteskönt att bada iförrgår, blev lite brun också 😛
Igår jobbade jag och senare på kvällen grillade vi hos våra grannar.

Igår fick jag brev från min brevvän Mary. Hon hade skickat med en cd med hennes favoritlåtar på engelska (Hon är från Grekland).
Det sjuka var att det lika gärna kunde ha varit jag som gjort den
(om man räknar bort Britney Spears låtarna).
Jag ska också göra en cd till henne, det blir kul. (:

Idag ska jag jobba och alldeles strax ska jag & Sumo gå ut på vår dagliga promenad.

Kommentera

