h1

Saknar

juni 30, 2006 @ 14:20

Det är helt ofattbart vad jag saknar Hawar.
När hon bodde här tillbringade vi all tid tillsammans
det var nog få nätter vi sov utan varandra.
Det fanns ingen Lisette utan Hawar och ingen Hawar utan Lisette.
Vi skrattade och grät tillsammans.
Herregud du ska bara veta hur mycket jag saknar dig och din familj.
Var ni tvugna att flytta?
Sommaren i Borås var underbart kul.
Min kärlek till dig har inga gränser

Jag saknar killarna, det var ni som gjorde mig glad när Hawar flyttade.
Vi hade så underbart kul, vi var ute till tidigt på morgnarna men vi var ändå uppe tidigt igen och stack ner till örlen och badade (:
Vi gjorde så mycket tillsammans

Tiden med Hawar är helt oförglömlig och tack killar för att ni tog hand om mig.
I’ve had the time of my life and I owe it all to you.

Kommentera

