h1

Studenten!

juni 17, 2006 @ 14:57

Jag tog studenten igår! Det har jag nog inte förstått själv än.
Det var nog en av de roligaste dagarna i mitt liv.
Dagen började med champange frukost hos Mink.
Därefter till skolan och gå runt och skrika i korridorerna och fota gruppfoton.
Avslutning i forum och sen utpspring.
Man fick sån hög adrenalinkick när man skulle springa ut och det hjälpte ju inte att lärare stod och hetsade oss.
Fy fan vad kul det var.
Kortegen var också grymt kul utom att vår musik gav sig och vi fick stå och sjunga själva. Men det blev bra haha.
Sen kom man hem och fick presenter och sen var det utgång vid nio.
Jag och Therese dansade hela natten lång och jag har extremt ont i mina ben idag.

Kommentera

