h1

Big Brother

maj 23, 2006 @ 18:11

Snart är alla skolarbeten klara. Har nationella muntliga i svenskan om en timme.
Sen är det bara projektet som ska vara klart på måndag, skönt som satan.

Igår kollade jag på Big Brother. Jessica vann ju! Trodde Richard skulle vinna, men båda är värdiga vinnare.

Har vaknat hela natten och trott att jag försovit mig, fastän jag såg att klockan var 4 trodde jag att den gick fel. Jag vet inte vad det var med mig.

Jag skrev ett väldigt långt inlägg här förut men datorerna i skolan är ju inte som dem ska. Jösses.

Kommentera

